Results 1 to 5 of 5

Topic: THE DIVISION script PC !!?

Babyfaced Assassin

User Info Menu

THE DIVISION script PC !!?

Bonjour, Hello je ne comprend rien lol! je voudrais un script pour pc division house/et fusil a pompe ou autre je ne comprend pas non plus comment on les édit et si il faut copier collé tous ? et si se de ps4 et xbox fonctionne sur pc. et si ça ne fonctionne pas serai il ? possible d'en faire un ? merci pour vos réponse.

Hello, Hello I do not understand anything lol! I would like a script for pc division house / and pump rifle or other I do not understand either how they are edited and whether to copy pasted all? and if it's from ps4 and xbox runs on pc. and if it does not work will it be? possible to make one? thank you for your answers. sorry it's google translate...

Merci bon game.

Denis.

Hello, Hello I do not understand anything lol! I would like a script for pc division house / and pump rifle or other I do not understand either how they are edited and whether to copy pasted all? and if it's from ps4 and xbox runs on pc. and if it does not work will it be? possible to make one? thank you for your answers.

Forum Staff

User Info Menu

Re: THE DIVISION script PC !!?

C'est une demande de script, message déplacé dans Script Request

Forum Staff

User Info Menu

Quote Originally Posted by need83 View Post
    Bonjour, Hello je ne comprend rien lol! je voudrais un script pour pc division house/et fusil a pompe ou autre je ne comprend pas non plus comment on les édit et si il faut copier collé tous ? et si se de ps4 et xbox fonctionne sur pc. et si ça ne fonctionne pas serai il ? possible d'en faire un ? merci pour vos réponse.

Hello, Hello I do not understand anything lol! I would like a script for pc division house / and pump rifle or other I do not understand either how they are edited and whether to copy pasted all? and if it's from ps4 and xbox runs on pc. and if it does not work will it be? possible to make one? thank you for your answers. sorry it's google translate...

Merci bon game.

Denis.

Hello, Hello I do not understand anything lol! I would like a script for pc division house / and pump rifle or other I do not understand either how they are edited and whether to copy pasted all? and if it's from ps4 and xbox runs on pc. and if it does not work will it be? possible to make one? thank you for your answers.
    Tu peux utiliser les scripts de cette page sur PC avec X-aim
    PS4/XBOX- The Division 1.8 - Many usefull scripts + F.A.Q. (updated 04 April)

Babyfaced Assassin

User Info Menu

Quote Originally Posted by noozbar View Post
    Tu peux utiliser les scripts de cette page sur PC avec X-aim
    PS4/XBOX- The Division 1.8 - Many usefull scripts + F.A.Q. (updated 04 April)
    Salut, merci pour ta réponse mais je ne c'est pas comment procédé ni pour édité ni pour le x-aim !

Merci

Denis

Forum Staff

User Info Menu

Quote Originally Posted by need83 View Post
    Salut, merci pour ta réponse mais je ne c'est pas comment procédé ni pour édité ni pour le x-aim !

Merci

Denis
    Sur ce coup la, j'en sais pas plus que toi, il doit y avoir des tuto sur le forum pour ca

Guide: How to load/Use GPC scripts in X-Aim

Similar Topics

1. Replies: 5
    Last Post: 4 Weeks Ago, 12:41
  2. [PS4 PRO] Script The division
    By Djolusiano in forum Script Request
    Replies: 22
    Last Post: 26th February 18, 19:02
  3. script The Division
    By iam87 in forum CronusMAX Supporto Italiano
    Replies: 0
    Last Post: 17th February 18, 09:46
  4. [XBOX ONE] The division script Please;)
    By ski566 in forum Script Request
    Replies: 1
    Last Post: 25th July 17, 12:26
  5. Script for the division
    By Rulas2015 in forum Script Request
    Replies: 1
    Last Post: 25th May 17, 08:15