Results 1 to 12 of 12

Topic: Tom Clancy: Ghost Recon

SILVER III

User Info Menu

Tom Clancy: Ghost Recon

Op dit gedeelte van het forum kun je
    terecht met al je vragen en suggesties.

Met vriendelijke groet,
    Crescens.
    Hallo @Crescens,

Ten 1e bedankt voor het NL support op dit forum, dit is erg wenselijk.

ik heb sinds de vorige week de Cronus Pro v1.21 en ben op zoek naar een goed script voor Ghost War, het PVP gedeelte van Ghost Recon.
    Er is een gamepack gemaakt door x22DOT maar deze laat duidelijk te wensen over, zeker mbt de aim assist want die werkt echt niet.
    Overal op het forum zijn de gebruikers van deze pack ontevreden, en ikzelf heb deze al meerdere avonden getest.

Ook heb ik de libary gechecked voor een goed script, maar helaas zijn deze niet echt bruikbaar.

Graag zou ik zelf een gamepack schrijven, of een script maken maar daar heb ik de kennis niet voor.
    Ondanks dat er diverse handleidingen zijn (allemaal in het Engels) is het te moeilijk om een gedegen script te schrijven met mijn huidige kennis (geen).

Is het mogelijk dat jij en ik voor deze game een goed werkend script maken?

Ik speel op de ps4 en heb een ds4 controller.

ik hoor graag van je

MASTER GUARDIAN ELITE

User Info Menu

Re: Tom Clancy: Ghost Recon

Quote Originally Posted by Cronus Maximus View Post
    Hallo @Crescens,

Ten 1e bedankt voor het NL support op dit forum, dit is erg wenselijk.

ik heb sinds de vorige week de Cronus Pro v1.21 en ben op zoek naar een goed script voor Ghost War, het PVP gedeelte van Ghost Recon.
    Er is een gamepack gemaakt door x22DOT maar deze laat duidelijk te wensen over, zeker mbt de aim assist want die werkt echt niet.
    Overal op het forum zijn de gebruikers van deze pack ontevreden, en ikzelf heb deze al meerdere avonden getest.

Ook heb ik de libary gechecked voor een goed script, maar helaas zijn deze niet echt bruikbaar.

Graag zou ik zelf een gamepack schrijven, of een script maken maar daar heb ik de kennis niet voor.
    Ondanks dat er diverse handleidingen zijn (allemaal in het Engels) is het te moeilijk om een gedegen script te schrijven met mijn huidige kennis (geen).

Is het mogelijk dat jij en ik voor deze game een goed werkend script maken?

Ik speel op de ps4 en heb een ds4 controller.

ik hoor graag van je

Hi Cronus Maximus,

Misschien, alhoewel het lastig is voor mij omdat ik het spel niet ken. Maar je zou natuurlijk een script kunnen beschrijven (functioneel) zodat ik dat kan omzetten naar een GPC script.

Het is wel belangrijk dat je begrijpt dat Aim Assist niet een aimbot is en dat de werking ervan van meerdere factoren afhangt. Overigens is the Aim Assist code voor alle games gelijk, het enige wat afwijkt zijn de values.

Dus het GPC script wat je uiteindelijk krijgt zal in die zin ook niet veel afwijken van het GPC script, echter is het makkelijker om met de values te spelen. Beter nog, we kunnen het script met on the fly opties uitrusten zodat je de beste values gemakkelijk en snel kunt vinden.

SILVER III

User Info Menu

Hoi Crescens,

Dank voor je reactie en je aanbod om een aanpasbaar script te maken.
    Mbt de aim assist / aimbot, ik weet dat deze niet hetzelfde zijn, echter heb ik diverse keren reeds gemerkt dat er spelers zijn die een hoeveelheid "headshots only" maken dat de geloofwaardigheid daarvan ver te zoeken is.
    Vandaar dat ik me afvroeg (en dit ook een bepalende factor is geweest om CM aan te kopen) of dit mogelijk is/was.
    Je antwoord heb je hierboven reeds gegeven en daar heb ik vrede mee.

Bijgaand heb ik een script gevonden wat grotendeels overeenkomt met mijn persoonlijke wensen, wellicht kun je mij een idee geven wat er mogelijk is vwb Ghost Recon, aangezien dit script Fortnite related is.

Aim Asssist ---> ALWAYS
    Aim abuse (MagnetAimbot) ---> ALWAYS (Wat betekend dit?)
    Sniper Aimbot (DO A QUICKSCOPE) ---> ALWAYS
    Head Aimbot ---> ALWAYS

100% Accuracy ---> ALWAYS ON [ ADS (L2) + RIGHT (Dpad-RIGHT
    Anti Recoil ---> ALWAYS ON [ Just fire
    Auto pick up ---> ALWAYS ON [ HOLD TRIANGLE + SQUARE
    Insta trap and insta pick up all the
    90 DEGREE TURN ---> HOLD Dpad-DOWN TO ENTER ON EDIT MODE OR BUILD MODE WILL

Verder zou ik willen weten of het mogelijk is om bijv. een "enemy radar" te creëren, zodat vijanden bijv oplichten of een gekleurd silhouet krijgen als ze binnen een bepaalde afstand van mij zijn.

Ik hoor graag weer van je.

MASTER GUARDIAN ELITE

User Info Menu

Quote Originally Posted by Cronus Maximus View Post
    Hoi Crescens,

Dank voor je reactie en je aanbod om een aanpasbaar script te maken.
    Mbt de aim assist / aimbot, ik weet dat deze niet hetzelfde zijn, echter heb ik diverse keren reeds gemerkt dat er spelers zijn die een hoeveelheid "headshots only" maken dat de geloofwaardigheid daarvan ver te zoeken is.
    Vandaar dat ik me afvroeg (en dit ook een bepalende factor is geweest om CM aan te kopen) of dit mogelijk is/was.
    Je antwoord heb je hierboven reeds gegeven en daar heb ik vrede mee.

Bijgaand heb ik een script gevonden wat grotendeels overeenkomt met mijn persoonlijke wensen, wellicht kun je mij een idee geven wat er mogelijk is vwb Ghost Recon, aangezien dit script Fortnite related is.

Aim Asssist ---> ALWAYS
    Head Aimbot ---> ALWAYS

Verder zou ik willen weten of het mogelijk is om bijv. een "enemy radar" te creëren, zodat vijanden bijv oplichten of een gekleurd silhouet krijgen als ze binnen een bepaalde afstand van mij zijn.

Ik hoor graag weer van je.

Nou, ik zie een aantal zaken waarvan ik weet dat die momenteel technish niet mogelijk zijn (echter binnenkort wel: met de release van Cronus2).

Ik heb momenteel vreselijk last van spierpijn, dus ik hou het even kort. Maar ik had je reactie nog niet gezien, mijn excuus daarvoor. Ik meld me spoedig voor een meer detailed antwoord.

SILVER III

User Info Menu

Quote Originally Posted by Crescens View Post
    Nou, ik zie een aantal zaken waarvan ik weet dat die momenteel technish niet mogelijk zijn (echter binnenkort wel: met de release van Cronus2).
    Dat is geen enkel probleem, voor nu ben ik geïnteresseerd in een goed werkend script. de + mogelijkheden vind ik nog niet belangrijk.

Ik heb momenteel vreselijk last van spierpijn, dus ik hou het even kort. Maar ik had je reactie nog niet gezien, mijn excuus daarvoor. Ik meld me spoedig voor een meer detailed antwoord.
    Geen probleem en geen haast hoor, beterschap!!

MASTER GUARDIAN ELITE

User Info Menu

Nou, daar ben ik dan.

Aim Asssist ---> ALWAYS
    Head Aimbot ---> ALWAYS

Aim assist, geen probleem
    Aim Abuse, geen probleem. Is een techniek waarbij de aim button wordt gespammed. Dit werkt niet op alle games, op COD bijvoorbeeld werkt dit niet
    Sniper Aimbot, geen idee of dit werkt, maar we kunnen het toevoegen en dan kan jij testen of het werkt
    100% Accuracy, idem, geen idee of dit werkt, maar ik voeg het toe
    Anti Recoil, geen probleem
    Auto pick up, zou ook geen probleem moeten zijn
    Insta trap and insta pick up all the, moet ook getest worden
    90 DEGREE TURN, moet ook getest worden
    Head Aimbot, is technish niet mogelijk op C1, wel op C2 als deze straks uitkomt.

Kun je het script linken wat je hebt gevonden? En zijn de game mechanics hetzelfde op beide spellen?

SILVER III

User Info Menu

Nou, daar ben ik dan.

Aim assist, geen probleem
    Aim Abuse, geen probleem. Is een techniek waarbij de aim button wordt gespammed. Dit werkt niet op alle games, op COD bijvoorbeeld werkt dit niet
    Sniper Aimbot, geen idee of dit werkt, maar we kunnen het toevoegen en dan kan jij testen of het werkt
    100% Accuracy, idem, geen idee of dit werkt, maar ik voeg het toe
    Anti Recoil, geen probleem
    Auto pick up, zou ook geen probleem moeten zijn
    Insta trap and insta pick up all the, moet ook getest worden
    90 DEGREE TURN, moet ook getest worden
    Head Aimbot, is technish niet mogelijk op C1, wel op C2 als deze straks uitkomt.

Kun je het script linken wat je hebt gevonden? En zijn de game mechanics hetzelfde op beide spellen?
    Hoi Crescens,

Het bovenstaand script is voor Fortnite, https://cronusmax.com/gpclib/?s=8645 maar komt mechanisch niet overeen volgens mij.
    Maar ik zag deze opties en zou deze ook voor Ghost War (Wildlands PvP) willen hebben, omdat er niets te vinden is voor Ghost Recon Wildlands in de GPC libary.

Vwb de gamepacks is dit script voorhanden https://cronusmax.com/forums/showthr...-GamePack-BETA, maar zoals je inmiddels wellicht zult weten, werkt dit script niet naar behoren (zie mijn eerste post in deze tread).

nog 1 vraagje: is infinite ammo mogelijk icm no reload ipv auto pickup?

Wat ik echt belangrijk vind is:
    - no recoil
    - 100% accuracy
    - no reload (evt infinite ammo)

Hoor weer graag van je.

SILVER III

User Info Menu

en hairtrigger natuurlijk

MASTER GUARDIAN ELITE

User Info Menu

Hey,

Dit is de basis voor het script. Ik ga het vanaf hier verder opbouwen.

Zou jij kunnen kijken of alles werkt en ook kunnen kijken of het .e.e.a. klopt met het spel? Is er bijvoorbeeld wel een klasse met een tweede wapen met RF nodig?

SILVER III

User Info Menu

Hey,

Dit is de basis voor het script. Ik ga het vanaf hier verder opbouwen.

Zou jij kunnen kijken of alles werkt en ook kunnen kijken of het .e.e.a. klopt met het spel? Is er bijvoorbeeld wel een klasse met een tweede wapen met RF nodig?

[GPC]

Hoi,

Sorry voor de late reactie, ik ben even een week offline geweest.
    Ik ga je script morgen testen en kom bij je terug met de resultaten.

Alvast heel erg bedankt voor je moeite!!!

SILVER III

User Info Menu

FIRE MODS:
    HOLD ADS +
    1. TAP D-PAD DOWN = ALL FIRE MODS & ANTI RECOIL OFF
    2. TAP D-PAD RIGHT = RAPID FIRE ON
    3. TAP D-PAD LEFT = RAPID FIRE ON ONE WEAPON ONLY
    4. TAP D-PAD UP = ALL FIRE MODS OFF & ANTI RECOIL ON

IF YOU USE RAPID FIRE ON ONE WEAPON FROM TWO WEAPONS YOU HAVE EQUIPED:
    D-PAD LEFT ACTIVATES A SET-UP THAT SWITCHES BETWEEN RF ON AND RF OFF.
    PURPLE LED = RF OFF
    WHITE LED = RF ON
    TO SET UP CORRECTLY: MATCH THE COLOR LEDS. TIP: EQUIP THE WEAPON
    THAT DOES NOT REQUIRE RF AND HOLD RELOAD FOR 1,5 SECONDS. THIS WILL RESET THE
    LED TO PURPLE.
    SO REMEMBER:
    - HOLD RELOAD FOR 1,5 SEC TO RESET TO PURPLE /RF OFF

Dit hierboven werkt allemaal zoals beschreven.

- TO RELOAD YOUR WEAPONS, JUST TAP THE RELOAD BTN SHORTLY.

Dit werkt, maar is in de game niet anders. Dus geen idee of het een toegevoegde waarde is.
    - ik kan in de game "out of ammo" komen en moet daarvoor naar een "replenish crate" gaan.
    Dit zou ik graag willen omzeilen, en "infinite ammo" willen hebben. (maar dat misschien later)

TO INCREASE / DECREASE FIRE RATE FOR RAPID FIRE:
    HOLD TRIANGLE + HOLD CIRCLE
    TAP UP = +1
    TAP DOWN = -1
    TAP RIGHT = +5
    TAP LEFT = -5

De RF kan ik niet onderscheiden als zijnde een + m.u.v een single shot gun (deze schiet nu in burst fire en is zeker een +)
    De Vector en PDR guns zijn in de game al snel vurende guns, en deze worden indien RF ingeschakeld alleen maar slechter. (als ik +1 of +5 doe, komen er haperingen (luchtbellen) in het salvo.
    Hetzelfde geld voor de heavy machine guns, welke al een hoge fire rate hebben. Indien ik deze sneller wil laten schieten, gaat ie stotteren. (ik zal de komende week enkele youtube filmpjes maken zodat je kunt zien wat ik bedoel).

ANTI RECOIL (SCOPE ENABLED) ON THE FLY:
    HOLD CIRCLE (WITH AUTO SAVE) +

TAP UP = +1
    TAP DOWN = -1
    TAP RIGHT = +10
    TAP LEFT = -10

Ik speel op de ps4 en heb geen idee wat de auto save button is, dus v.w.b. AR.... deze krijg ik niet geoptimaliseerd.

Daarnaast heeft de D-pad div functies ingame, welke allemaal veranderen indien ik deze combo's aantip, dus voor nu geen +

MASTER GUARDIAN ELITE

User Info Menu

FIRE MODS:
    HOLD ADS +

IF YOU USE RAPID FIRE ON ONE WEAPON FROM TWO WEAPONS YOU HAVE EQUIPED:
    D-PAD LEFT ACTIVATES A SET-UP THAT SWITCHES BETWEEN RF ON AND RF OFF.
    PURPLE LED = RF OFF
    WHITE LED = RF ON
    TO SET UP CORRECTLY: MATCH THE COLOR LEDS. TIP: EQUIP THE WEAPON
    THAT DOES NOT REQUIRE RF AND HOLD RELOAD FOR 1,5 SECONDS. THIS WILL RESET THE
    LED TO PURPLE.
    SO REMEMBER:
    - HOLD RELOAD FOR 1,5 SEC TO RESET TO PURPLE /RF OFF

Dit hierboven werkt allemaal zoals beschreven.

- TO RELOAD YOUR WEAPONS, JUST TAP THE RELOAD BTN SHORTLY.

Dit werkt, maar is in de game niet anders. Dus geen idee of het een toegevoegde waarde is.
    - ik kan in de game "out of ammo" komen en moet daarvoor naar een "replenish crate" gaan.
    Dit zou ik graag willen omzeilen, en "infinite ammo" willen hebben. (maar dat misschien later)

Nee, je hebt het niet helemaal begrepen denk ik. Maar misschien is het ook niet relevant.

-Je kan met D-PAD left een "load-out" kiezen dat automatisch switched tussen rapid fire en normal fire.

- in het geval dat je doodgaat en respawned - respawn je in de meeste spellen met je primaire wapen. Maar indien de CronusMAX niet weet wanneer je sterft en dus ook niet weet met welk wapen je sterft/respawned) komt het regelmati voor dat je met de rapid fire en normal fire " in de war raakt"

Dus daarom:
    - heb je twee led colors (PURPLE LED = RF OFF, WHITE LED = RF ON)
    - en indien je inderdaad doodgaat en de leds niet meer in sync zijn, houd je de reload btn iets langer ingedrukt: dit is namelijk de "reset"
    - indien je reset, zullen de leds zich herstellen
    - maar indien je dus NIET wilt resetten maar alleen maar wilt reloaden: tap kort op de reload button (houd deze dus niet te lang ingedrukt om te voorkomen dat je leds uit sync gaan en jij bovendien ineens rapid fire uitschakelt midden in een vuurgevecht)

Dat is dus deze load-out:

HOLD ADS +
    ---

Rapid fire:

Rapid fire: is NIET bedoelt/geschikt voor automatische wapens, enkel voor semi automatische wapens (of drie-burstwapens of iets dergelijks).
    Rapid fire zal namelijk in het geval van een automatisch wapen de fire rate alleen maar doen afnemen
    R
    apid fire is echter een effectieve en sterke mod indien je het gebruikt in combinatie met een semi-automatic (een-schots wapen).

Load outs:

Indien je een wapenklasse in het spel selecteert met alleen één semi auto wapen, of een klasse met twee semi auto`s kies je:

HOLD ADS +

----------------------------------------------------------------------

Indien je een wapenklasse hebt gekozen met een automatisch wapen en een semi-auto als tweede wapen, dan kies je:

HOLD ADS +

Indien je een wapenklasse hebt gekozen met alleen (een) automatisch(e) wapen(s):

dan kies je:

HOLD ADS +

OF

HOLD ADS +

TO INCREASE / DECREASE FIRE RATE FOR RAPID FIRE:
    HOLD TRIANGLE + HOLD CIRCLE
    TAP UP = +1
    TAP DOWN = -1
    TAP RIGHT = +5
    TAP LEFT = -5

ANTI RECOIL (SCOPE ENABLED) ON THE FLY:
    HOLD CIRCLE (WITH AUTO SAVE) +

TAP UP = +1
    TAP DOWN = -1
    TAP RIGHT = +10
    TAP LEFT = -10

Ik speel op de ps4 en heb geen idee wat de auto save button is, dus v.w.b. AR.... deze krijg ik niet geoptimaliseerd.

Daarnaast heeft de D-pad div functies ingame, welke allemaal veranderen indien ik deze combo's aantip, dus voor nu geen +
    Maar dat is geen issue, ik kan het script zo programeren dat je de D-pads gewoon kunt gebruiken in de game. Dus dat is een heel kleine fix.